گارانتی و خدمات پس از فروش

ما با ارائه خدمات پس از فروش متمایز و بلند مدت و نیز گارانتی تعویض بی قید و شرط در بسیاری از موارد تلاش نموده ایم تا ضمن جلب اعتماد مشتریان عزیز ، این اطمینان را در آنها بوجود آوریم که تغییر و تحولات منطقه ای تاثیر چندانی در خدمات ولویکس نداشته و تمامی برند های ارائه شده بواسطه ولویکس از پشتوانه بسیار قوی برخوردارند. ارائه خدمات پس از فروش در کنار آموزش های رایگان موجب شکل گیری رابطه مبتنی بر احترام و اعتماد بین شرکت و مشتریان شده است.

محصصولات با برند ولویکس ( 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش )

• کلیه محصولات با نشان ثبت شده ولویکس در برابر هرگونه نقص فنی ، تولیدی و عملکردی تحت ضمانت هستند. کافیست تا نام خریدار و شماره فاکتور یا سفارش اینترنتی خود را در اختیار کارشناسان شرکت قرار دهید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.
•کلیه دستگاه هایی که در دوران گارانتی تعویض می شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت گارانتی می باشند.
• همچنین در صورتیکه تعمیر کالای خریداری شده در مرکز خدمات پس از فروش ولویکس نیازمند زمان طولانی باشد شرکت متعهد است تا آماده شدن کالا یک کالای جایگزین در اختیار خریدار قرار دهد.

محصصولات با برندهای دیگر

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برندهای دیگر همان است که در دفترچه کالا قید شده است.با اینحال چنانچه مشتریان از نحوه ارائه خدمات پس از فروش این دست کالا ها رضایت نداشته باشند می توانند موارد را با ما در میان بگذارند تا ولویکس راسا نسبت به پیگیری موضوع اقدام نماید .ممیزی سختگیرانه ما در انتخاب تامین کنندگان کالا و خدمات این اطمینان را بوجود آورده که مشتریان گرامی هیچگاه نیازمند پیگیری های مکرر برای خدمات پس از فروش نخواهند بود و می توانند با خیال راحت نسبت به خرید قطعات و تجهیزات اقدام کنند.