همکاری در آموزش

همکاری در فروش آموزش

در ولویکس همکاری در فروش شامل دو روش کلی بوده که بنیان و ساختار آنها از یکدیگر جداست که در ادامه مطالب اول سیستم قدیمی و سپس سیستم جدید را معرفی خواهیم کرد. همچنین شما می توانید توضیحات تکمیلی هر یک از روش ها را طی تماس تلفنی با دفتر مرکزی جویا شوید و یا کانال تلگرام ولویکس را دنبال کنید تا از آخرین تغییرات مطلع گردید.

در هر دو سیستم ولویکس به عنوان نماینده شما عمل خواهد کرد و تفاوت آنها در آن است که این نمایندگی و متعاقب آن فروش یا بر پایه پلتفرم فروش اینترنتی ولویکس عمل خواهد نمود و یا بر اساس دارایی ها و امکانات شرکت تولیدی شیرهای اطمینان آراد مانی در ایران

روش اول : روش سنتی اعطای نمایندگی است . در این روش شما نمایندگی فروش محصولات خود در منطقه عسلویه را به ولویکس می سپارید و ما با اتکا به داشته های خود شامل دفتر فروش ، انبار محلی ، کارگاه و از همه مهم تر روابط خود در منطقه نسبت به فروش کالا ی شما اقدام می کنیم.

روش دوم : روش فروش در بستر اینترنت یا همان فروشگاه اینترنتی می باشد. پلترفرم ولویکس با در اختیار داشتن تیم حرفه ای از متخصصین در حوزه آی تی و با بهره گیری از شبکه های اجتماعی پر مخاطب ویژه متخصصین نظیر لیندکدین توانسته است به مرجعی برای فروش محصولات صنعتی تبدیل شود. این روش بیشتر برای کالاهایی مناسب است که برای تامین کننده به عنوان کالای مصرفی ( routine products ) شناخته می شوند که نیاز به طراحی و سخت اختصاصی ندارند.

شایان ذکر است که ولویکس در هر دو حالت نمایندگی اطلاعات و مشخصات کالاها را در هر دو سیستم نمایش خواهد داد ولی میزان فروش هر یک از سیستم ها بسته به نوع کالا متفاوت خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعات شرکت با عضویت در شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید:
تلفن: 9-02188352535
واتس‌اَپ: 09016944431
کانال تلگرام شرکت: https://t.me/valvixgroupاینستاگرام: https://www.instagram.com/aaairan.com/