پشتیبانی و آموزش

کارشناسان و متخصصین ولویکس با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها ، نرم افزار ها و استانداردهای روز دنیا همواره در تلاشند تا میزان ارائه خدمات به مشتریان را بهبود بخشند و با پاسخگویی در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته سعی در بدست آوردن حداکثر رضایتمندی مشتریان گرامی دارند.

ولویکس، اولین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات صنعتی در ایران

پوشش گسترده شبکه خدمات پس از فروش در سراسر ایران
هدف اصلی ولویکس، جلب اعتماد مشتریان و اولویت ما، رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین پس از فروش در ایران است.

متخصصین و کارشناسان خبره در بخش خدمات پس از فروش
- بهره‌گیری از نخبگان کشوری در صنایع محتلف
- بهره‌گیری از تکنیسین‌ها و کارشناسان خبره در امر آموزش
- برای خدمت‌رسانی به بیش از 3000 کاربران سازمانی و خصوصی

برگزاری دوره‌های آموزشی
در همین خصوص و به منظور ارتقا دانش فنی کاربران و مشتریان گرامی و در راستای خط مشی خود ولویکس اقدام به برگزاری دوره های تخصصی حضوری ، مجازی و همچنین کارگاه های آموزشی نموده است. بخش عمده ای از این دوره ها که اکثر آنها مورد تایید ارگان های تصمیم گیرنده کشور می باشند در نظام مهندسی مراکز استانها و یا در دفاتر موسسه استاندارد برگزار شده اند. شرکت کنندگان در این دوره ها علاوه بر آشنایی با مفاهیم پایه ، با استاندارد های روز دنیا و نیز تکنیک های کاربردی و عملیاتی در حوزه های محتلف مانند نفت و گاز ، صنایع پتروشیمی ، آب و فاضلاب و ... آشنا شده و آخرین فناوری های روز دنیا و نحوه بکارگیری آنها در محثط های پرچالش صنعتی را فرا می گیرند.

ولویکس، مورد اعتماد مشتریان
پشتیبانی ، آموزش و خدمات پس از فروش متمایز ولویکس همواره یکی از دلایلی بوده است که سازمان ها و نهادهای مهم کشور ، شرکت ها و سازمانها ، کاربران و نهادهای خصوصی تولیدات ما را بر می گزینند تا از صرف وقت و هزینه های گزاف رهایی یابند.