انبارهای اشتراکی تهران و عسلویه

انبارهای اشتراکی تهران و عسلویه

فضای انبار اشتراکی گزینه بسیار مهم برای شرکت های نوپا و کسب و کارهایی است که لزوما بصورت دائمی به فضای انبار نیاز ندارند و یا هزینه بالای انبار برای آنها توجیه ندارد. این گزینه همچنین برای تولیدکنندگان مستقر در اقصی نقاط کشور که نیاز به دپوی محصولات خود در تهران یا جنوب کشور دارند تا از این طریق بتوانند تسهیلات بیشتری نظیر ارسال فوری را برای مشتریان خود فراهم آورند بسیار مناسب است. آراد مانی، با همکاری شرکای تجاری خود این فرصت را در اختیارتان می گذارد تا بدون نیاز به صرف هزینه زیاد بتوانید به میزان نیاز خود از فضای انبار استاندارد در تهران ، عسلویه و به زودی سایر استانها بهره مند شوید.
نزدیکی به دو پایانه گمرکی کشور ( فرودگاه بین المللی امام خمینی و منطقه ویژه اقتصادی عسلویه ) ، قفسه بندی دقیق منطبق بر military standard ، نگهبانی 24 ساعته ، حفاظت با دوربین های بسته و بیمه نامه معتبر ( آتش سوزی و سرقت ) تنها بخش کوچکی از خصوصیات انبارهای اشتراکی آراد مانی می باشند.
انبار عسلویه گروه آراد مانی در استراتژیک ترین نقطه منطقه عسلویه و در نزدیکی شهرستان جم واقع شده است. دفتر اداری به ابعاد 250 متر مربع در کنار دو سالن 180 متری ( کارگاه ) و 320 متری ( انبار ) و نیز فضای باز در دسترس این امکان را برای ما فراهم نموده است تا بتوانیم پذیرای اکثر گروه های کالایی باشیم.نزدیکی به انبار به فرودگاه بین المللی عسلویه ، منطقه ویژه اقتصادی عسلویه و جاده های بین شهری از مزایای این انبار می باشد.
قفسه بندی این انبار نیز همانند انبار تهران منطبق بر استاندارد های military بوده و به تمامی امکانات نظارتی و حفاظتی مجهز است.نزدیکی انبار عسلویه به فضای کار اشتراکی عسلویه ( شامل دفتر و کادر اداری ، اتاق جلسات و سالن همایش ها ) این امکان را در اختیار مشارکت کنندگان می گذارد تا بتوانند از مزایای تحویل فوری در منطقه عسلویه برای گسترش دامنه و میزان فروش خود استفاده نمایند.
انبار تهران گروه آراد مانی در محیطی 5000 متری منطقه صنعتی صفادشت شهریار واقع شده است. از این محیط 2000 متر آن به صورت استاندارد در داخل سوله با قفسه های فلزی تجهیز شده است. فاصله قفسه ها از یکدیگر به گونه ای است که اپراتور می تواند به راحتی با چرخ دستی بین قفسه ها حرکت کند. در انتهای سوله قفسه هایی بزرگ تر برای کالاهایی که شکل فیزیکی آنها از هندسه خاصی پیروی نمی کند وجود دارد. درب سوله 6 متری با ارتفاع 4 متر و مناسب برای بارگیری و یا تخلیه کالا از تریلر ، کامیون و کامیونت می باشد.
فضای باز انبار چیزی بالغ بر 1500 متر می باشد که مناسب برای کالاهای سنگین ( قرقره های کابل و … ) و یا ماشین آلاتی است که نیاز به محیط مسقف ندارند.فاصله کوتاه انبار از مراکز صنعتی حاشیه پاینخت و نیز شاه راههای مواسلاتی کشور از جمله برتری های آن است که به برخی از آنها به اختصار اشاره می کنیم.